Followers

Sunday, January 29, 2012

;)>

hye..
thnxs sbb sudi luangkn masa bca blog aku nieh...
blog nie x seberapa pown, xda yg menarik... lama da aku x update blog nieh, bwu skunk napa nth tringat nk update hahakkk law da start update brjela2 la aku nk karang bkn pa byk prkara aku nk luah kan kat ampa,x larat dah nk smpan lama2,own kata law smpan lama2 t cpat tua kan.... hahakk :p
emm byk bnda ak nk share ngn korang suma, byk3 sgt!! x larat lak aku nk cita, hahakk xpew2 t ak update skit2 yark.. ;)

td ak g check rsult upsi, but apakn daya rzki ak utk stdy situ trkubur, prmohonan aku x bjaya, sdeyh sgt2,tp nk buat mcm mna da x da rezeki.... kan3?? apa2 pown ak x kn mudah putus asa, mybe Tuhan sediakn tempat yg terbaek untk ak. Lepas nie ada g check point strusnya UITM, apa2 kputusan pown ak trima seadanya... ceyhhh3.. hahakk

1 comment: