Followers

Tuesday, April 26, 2011

Makan oh makan!!

salam.. topik makan,pa salahnya ngn makan nie?kalo x mkan mati la, tp kalo melantak pown bleh mati.aku bukan nak cerita pasal mati,masalahnya aku nak cerita pasal aku nie,kalau aku tension ja aku makan,kalau aku kena marah ja aku makan. cadang nak control makan,tapi kalau nampak makanan depan mata ja kira nak melantak ja..

Apa2 pown mmg aku respect ar malysia nie sebab macam2 mkanan ada mintak ja... n x hairan la kalo ramai rakyat kita gemuk2 belaka,hehe sory....


                  fuhhhh sodap siot..... nyam.nyam...


               tudiaa budak nie.... eshhh3x,nafsu2....


  haaa yang nie mmg smiggu skali makan,kolestrol2...tp pic nie nampak tak sdap jerk,buekkk

okey, buat masa skunk nie aku dah cuba cntrol smula bab makanan nie, n rasanya dah ada prubahan ckit.kalau aku tnsion ja... nak taw apa aku buat?? masok bilik then...............on9,that my rutin harian aku..hehe

No comments:

Post a Comment